home > Veelgestelde vragen aan FeestelijkeKaarten - FeestelijkeKaarten

Veelgestelde vragen aan FeestelijkeKaarten.nl

U betaald bij FeestelijkeKaarten.nl geen verzendkosten!

 

Bezorging en levertijd

 

Proefdruk

De proefdrukken die op werkdagen vóór 18.00 uur besteld = dezelfde dag nog gedrukt en verzonden, dit betekent afgeleverd bij PostNL. Deze bestellingen passen door de brievenbus. PostNL doet zijn best om het in Nederland binnen twee werkdagen te bezorgen. Wij hebben hier helaas geen invloed op. In België wordt het overgedragen aan bpost en wordt er binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd. Let erop dat in veel gebieden in Nederland op maandag geen post wordt bezorgd.

 

Bestelling van minder dan 20 kaartjes/enveloppen

Bestellingen met minder dan twintig kaartjes of enveloppen worden bezorgd door PostNL. Deze bestellingen passen door de brievenbus. Vóór 18.00 uur besteld = dezelfde dag nog gedrukt en verzonden, dit betekent afgeleverd bij PostNL. PostNL doet zijn best om het binnen twee werkdagen te bezorgen. Wij hebben hier helaas geen invloed op. 

 

Bestelling van meer dan 20 kaartjes/ enveloppen

Alle bestellingen vanaf twintig kaartjes en enveloppen worden bezorgd door de pakketdienst van PostNL. Voor al onze pakketbestellingen geldt: elke werkdag vóór 18.00 uur besteld = dezelfde dag nog gedrukt en verzonden. Wanneer PostNL je niet thuis aantreft, en het pakje ook niet bij de buren heeft kunnen afleveren, dan proberen ze het de volgende dag nogmaals.

 

Bezorging in België

In België worden proefdrukken en pakketten met minder dan 20 kaartjes/enveloppen overgedragen aan bpost en wordt er binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd. Pakketten van boven de 20 kaartjes/enveloppen worden doorgaans de volgende werkdag geleverd. Let erop dat in België op zaterdag niet altijd de post wordt bezorgd.

 


Aanmelden

  • Hoe vaak mag ik mij bij FeestelijkeKaarten.nl aanmelden?
    Bij Feestelijkekaarten.nl mag iedereen zich zo vaak aanmelden als men wil.
  • Waarom zou ik mij aanmelden bij FeestelijkeKaarten.nl
    Aanmelden bij FeestelijkeKaarten.nl biedt u vele voordelen. Het belangrijkste voordeel is dat u uw ontwerpen kunt opslaan en op die manier kunt bewaren en eventueel later weer terug kunt vinden, openen en bewerken. Zo kunt u dus ook altijd zien welke kaart(en) u bij ons heeft besteld. Aanmelden is overigens helemaal gratis en verplicht u tot niets.
  • Wat is de makkelijkste manier om aan te melden?
    Na uw aanmelding kunt u direct gebruik maken van de extra mogelijkheden.
  • Kan ik mijn/ons bedrijf ook aanmelden?
    Ja, ook de zakelijke gebruiker kan gebruik maken van onze diensten. Denk bijvoorbeeld aan het bestellen van kerstkaarten voor uw relaties met uw bedrijfslogo. Een factuur wordt per email toegezonden.
  • Kan ik ook enveloppen vooraf bestellen?
    Ja, u kunt enveloppen vooraf bestellen. Klik hier om de enveloppen vooraf te bestellen. Hier kunt u ook meer of minder enveloppen bestellen dan het aantal kaarten. Erg handig als u de enveloppen alvast wil schrijven alvorens u de kaarten ontvangt.


Betaling

  • Aan wie betaal ik?
    U betaald aan de payment service provider van FeestelijkeKaarten.nl. Wij hebben zelf geen inzicht in uw bankgegevens.
  • Hoe kan ik betalen?
    U kunt bij ons betalen middels iDeal, Mastercard, Visa, Mister Cash, éénmalige machtiging en overboeking per bank (alleen in Nederland).
  • Hoe veilig is mijn betaling?
    Uw betaling is volkomen veilig. Anderen kunnen onmogelijk toegang krijgen tot uw gegevens.
  • Wanneer ik mijn bankrekeningnummer invul krijg ik een foutmelding.
    Mogelijk heeft u uw bankrekeningnummer met punten, komma's of andere extra leestekens ingevoerd. Wij verzoeken u daarom vriendelijk om de cijfers van het bankrekeningnummer direct achter elkaar te plaatsen zonder gebruik te maken van extra leestekens.
  • Mijn betaalmethode staat er niet bij of ik kan niet betalen (afgebroken), kan ik dan toch een kaart maken?
    Ja, u kunt gewoon de kaart maken! Laat het ons even weten en wij sturen u een factuur. U betaald dan niet via de website maar u kunt het bedrag rechtstreeks aan ons overmaken op onze bankrekening in Nederland (ING) of België (Bank van de Post). Wij zorgen dat de bestelling vervolgens in behandeling wordt genomen.


Zomaar wat aan ons gestelde vragen

  • Ik heb wel een kaart gemaakt maar kan deze niet vinden, kan ik deze dan alsnog bestellen?
    Heeft u wel een account aangemaakt maar de kaart niet opgeslagen? Geen probleem, als u een ordernummer heeft of een email adres waaronder de kaart besteld is kunnen wij de kaart zo voor u opzoeken en bestellen. Laat het ons weten en wij regelen de afhandeling van uw order.
    Heeft u géén account aangemaakt en u wilt de kaart toch bestellen? Geen probleem, ook dan kunnen wij de kaart voor u bestellen met een ordernummer of email adres.
  • Hebben jullie ook speciale kortingsacties?
    Wij hebben regelmatig leuke kortingsacties, u kunt dan een kortingscode invullen bij het afrekenen van uw bestelling. Bij het afrekenen ziet u in het uw winkelmandje 'Actiecode' staan. Vul de code in en de korting wordt direct automatisch verrekend. De korting is altijd alleen geldig voor het aankoopbedrag van de kaarten!
  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    Proefkaarten voor 15.00 uur besteld worden dezelfde dag nog gedrukt en verzonden. Voor een oplage (pakketpost) geldt zelfs voor 18.00 uur besteld wordt dezelfde dag nog gedrukt en verzonden. De levertijd is mede afhankelijk van PostNL en/of haar buitenlandse partners.
  • Wat is het formaat van de kaart?
    Wij hebben verschillende formaten vierkante kaarten van 13x13 cm en 15x15 cm, rechthoekige kaarten van 11x17 cm en 14x21 cm en postkaarten van 10x15 cm. Dit zijn dubbele, gevouwen kaarten of enkele kaarten.
  • Ik heb een eigen foto of logo. Kan ik deze ook gebruiken?
    Natuurlijk kan dat! Bijvoorbeeld de jubileumkaarten of de geboortekaarten kunt u van een eigen foto voorzien. Voor een goede kwaliteit adviseren wij een resolutie van tenminste 300 DPI. Zakelijke gebruikers kunnen op deze manier bijvoorbeeld bij de kerstkaarten het bedrijfslogo plaatsen.
  • Kan ik eerder bestelde kaarten ook opnieuw bestellen?
    U kunt uw eerder bestelde kaarten altijd bekijken en opnieuw bestellen in uw account. Om in te loggen kunt u op onze website rechts bovenaan in het menu de link 'Account' aanklikken. Vervolgens kunt u na het inloggen opnieuw via 'Account' uw eerdere bestellingen terugvinden.
  • Kan ik verkeerde of te veel gemaakte kaarten ook verwijderen?
    Ja, u kunt uw bestelde kaarten verwijderen uit uw account. Na het inloggen klikt u op 'Account' en vervolgens op 'Eigen Collectie'. Hier kunt u alle niet gebruikte kaarten verwijderen door middel van het rode kruisje wat onder elke kaart staat.
  • Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
    Wij verzenden alle bestellingen gratis!
  • Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
    Na uw bestelling krijgt u op het scherm een bevestiging en vervolgens krijgt u per e-mail ook nog een bevestiging. In deze e-mail vindt u ook uw ordernummer. Gebruik a.u.b. dit ordernummer tijdens uw correspondentie met ons. U ontvangt altijd een bevestiging van uw bestelling, heeft u deze niet gehad dan is er iets misgegaan.
  • Wie komt mijn bestelling bezorgen?
    Alle bestellingen worden verzonden met PostNL en/of haar buitenlandse partners.

Prijscalculator ×

Kies een categorie

Soort kaart

Formaat

Papiersoort

Enveloppen

Aantal kaarten

Aantal enveloppen

Totaalprijs: